Erna Erkens

Eigenaar van EEVA  (Erna Erkens Valuta Advies)

LinkedIn

Ik ben geboren in Rotterdam in 1963. Ik heb 35 jaar binnen het bankwezen gewerkt waarvan 33 jaar in Treasury. Mijn drijfveer is mensen/bedrijven helpen met mijn kennis en ervaring. Leren van elkaar en door samenwerking allemaal beter worden. Daarom heb ik EEVA opgericht (Erna Erkens Valuta Advies). Mijn mening is dat bedrijven geen zakendoen met bedrijven, maar mensen doen zaken met mensen. Mijn basis voor zakendoen is altijd de mens. Een primaire behoefte van mensen is dat ze het gevoel willen hebben dat ze ergens thuishoren. To Feel that they belong. Mensen met een set van dezelfde normen en waarden voelen zich thuis bij elkaar. Na een poosje voelen ze zich veilig en dan ontstaat er automatisch vertrouwen. Dat kost tijd. Mijn kernwaarden: Integriteit, loyaliteit, professionaliteit/kwaliteit en samenwerking. Spreekt dit aan, vind mij dan op www.valuta-advies.nl en we gaan een mooie samenwerking tegemoet.

Articles

De invloed van valutarisico’s is groter dan gedacht

De invloed van valutarisico’s is groter dan gedacht

Sep 10 2019

| 10-09-2019 | Erna Erkens | treasuryXL | “Valutarisico krijgt te weinig aandacht in…

Valutanieuws: Laatste ontwikkelingen en trends

Sep 03 2019

| 3-9-2019 | door Erna Erkens | treasuryXL | Onze expert Erna Erkens geeft…

Aug 01 2019

| 01-08-2019 | door Erna Erkens | treasuryXL | Onze expert Erna Erkens geeft…

Jul 25 2019

| 25-07-2019 | door Erna Erkens | treasuryXL | Onze expert Erna Erkens geeft…

Jul 18 2019

| 18-07-2019 | door Erna Erkens | treasuryXL | Onze expert Erna Erkens geeft…

View all articles